-warning/opozorilo-

All photographs are property of author of this blog and are protected by copyright. Any usage of photos must be approved by the author. - - - Vse fotografije na tej spletni strani so last avtorja. Vsakršna distribucija fotografij NI dovoljena brez privolitve avtorja (beri kontaktiraj avtorja).

Wednesday, May 9, 2007

Nemcija - 1. deL

zdravo druscina

.. tokrat malo rezultatov iz prvomajskega potepanja po Nemciji oz po Berlinu in Dresdenu, tokrat se bom omejil bolj na obraze in ljudi, da ne bodo vedno na PBM blogu samo zivalice (ceprav sem sel seveda tudi v slavni berlinski zivlaski vrt in se zna zgoditi da v kaksnem od nadaljevanj pridejo na vrsto tudi zivalice:)

ta post bo malo daljsi, da vas na zacetku opozorim (da ne bo pol ja so me vrgli iz sluzbe k sm bral in bral k nism vedu da je tolko dolg :D :D ) , ampak se ga vseeno splaca pogledat, vsaj upam no, namrec slikic se je nabralo precej tako da ce jih se tako izbiram ipd jih je prevec..

s punco sva bila v Berlinu najprej v hostlu Circus (ki je zelo v redu, ce bo kdo tja hodil) nato pa sva zivela pri prijateljih v berlinu in dresdnu

po navadi ljudje vedno nekaj kategoriziramo tako da bom tudi jaz danes malo "pokategoriziral" ljudi po skupinah, upam da ne bom kaksnemu na slikcah naredil krivice :D



za zacetek en brat fotograf..



no v berlinu se za 1. maj organizira multikulturni festival kjer se zbere res ogromno ljudi, festival naj bi zdruzeval ljudi spodbujal strpnost in podobno, najdes pa tam extremno zanimiv folk, tako da priporocam, edini problem (ali pa ne) zna biti to da se baje vsako leto ta bolj alter radikalno razpolozeni del obiskovalcev festivala proti veceru stepe s policisti (sej mislim da je bilo tudi po televiziji, sam na zalost nisem do takrat ostal, drugace bi bile slikce pa res zanimive, ce mi nebi kdo prej pljunil fotoaparata :D ), no na sliki zgoraj je turski del populacije ki plese nekaksno kolo..



tole je nemska razlicica nasega francka piromancka (zongler z bakljami)



pa nemska razlicica pike nogavicke, le da je ta imela se flaso pive v roki, njeno petje pa mi ni nevem kako sedlo..



flower power tetka, ki je ljudem ponosno kazala svoj magicni pas :D (njej je petje pike nogavicke bolj sedlo)



no to je pa zdej ze pocasen prehod v bolj radikalno sceno, verjeli ali ne, ta punca prodaja granitne kocke z masnico da jih imas kao za zavecer za metat na policaje,.. in to govorim resno (najprej sem mislil da kao suvenirji, naivnez jaz)..



vecji del alter scene sestavljajo seveda pankici, taki in drugacni, ta je bil kelnar, pa se posrecen tatu na desni roki je imel, deloval je pa precej miroljubno, ne vem ali vedno tako deluje ali je bila se ura prezgodnja



ta je deloval ze malo bolj nevarno :D



to je pa (vsaj kot je meni izgledalo) ogrevanje za vecerne boje, tip je plezal po fontani pa si ruto cez glavo navil pa se neki roko v luft dajal (nacisticni pozdravi ipd), pol ga je pa cez par minut minilo in je sel, jaz pa tudi ker sem se nujno moral odpraviti iskat moje sopotnike ki sem jih izgubil v partisocglavi mnozici..


... tiel so se pa po moje menli nekaj takega: "no kdo bo pa zdej vrgel kamen proti policajom, okej bom jaz, samo to ni fer sem ze prej mogla jaz ustat" :D :D



kaj se je tej podilo po glavi pa ve samo ona..



spet drug segment alter scene so pa razni naravovarstveniki, ki sem jih srecal po berlinu v 4 dneh ene 5 razlicnih, tile so imeli igro ki je ozavescala ljudi o GM poljscinah ce se ne motim



tole so mislim da greenpeace-ovci, kaj je bilo njihovo sporocilo ne vem ker sem jih samo od dalec slikal



tile greenpeace-ovci, so bili severni medvedje in pingvini, mislim da je bilo sporocilo na temo globalnega segrevanja, ceprav je cisto mogoce da so se borili proti zivalim v ujetnistu ker imajo berlincani sedaj mladica polarnih medvedov z imenom Knut na katerega so dobesedno nori, vsak dan po televiziji imajo kaj je delal :D.



tukaj se bolj zmerno krilo alterasev, ti. alter segment modelarjev avionckov :D .. no pa salo na stran, ta tip je spuscal avion dopoldne na najvisjem hribu berlina (115m visinske razlike)



no v dresdnu sem naletel na tega posebneza (ki je bil v sluzbi), ampak da sem ga uspel parkrat slikati sme porabil pol ure in obilo znanja o foto lovu ker se je tip takoj ko me je videl obrnil in sel na drugo stran obzidja da ga ja nebi slikal, in ko me je zacel tako zafrkavat se pa nisem dal dokler ga nisem poslikal tako kot je treba :D (sam si je kriv)



.. za tega ne vem niti tocno kam bi ga uvrstil...



.. se pa da tega za to toliko lazje uvrstiti :D (pa ne bom na glas), tip je sredi ulice lezal na lezalniku in se soncil (priblizno tako kot ce bi pri nas na copovi v LJ ko je najbolj polna), predvidevam da je za kaksen solarij delal reklamo,..



ta tip tip pa mi je bil zanimiv predvsem zaradi kombinacije z revijo :)



no kot je ze iz prejsnjih dveh slik razvidno se folk na veliko sonci, res na veliko in to oblecen ali v kopalkah (kopalkarjev iz obzirnosti nisem slikal), no ta tetka mi je bila interesantna



je pa se 1 fora popularna, in sicer beach bari, ki so v bistu obrezja reke, kamor so pripeljali nekaj kamionov mivke in jih spremenili v "pesceno obalo" in naredili bare, polni so do konca, no med parcki pa hodi ta tipcek in jih kao blagoslavljal oz si tako prisluzi kaksen euro..



te sem pa poimenoval kar red oranzevcev,.. mogoce so iz irske prisli na exkurzijo v berlin :D , no ne vem kaj se je z njimi ravno dogajalo, mogoce kaksna fantovscina..



tukaj se nekaj rolerk, ta tretja me je pogledala tako ko da bo ravnokar dol padla od izcrpanosti..



se "street performerji" ki so se na svoj posel dobro spoznali in delali neverjetne trike (tako plesne kot skejterske kot tudi akrobatske), ta je bil pri brandenburskih vratih



no za konec se kratka predstavitev igre ki jo imenujejo ultimate (vcasih je bil zraven se frisbee, vendar so morali zaradi posredovanja proizvajalca frizbijev ime umakniti in je ostalo samo se ultimate), igra pa temelji na 2 nacelih, 1. nacelo je da je treba disk spraviti v tretjino nasprotnega mostva, drugo pa je fair play, in zanimivo je da se ga res drzijo, ni faulou, ni sleparjenja,.. res fer..


se 1 k zica iz dresdnu



za konec se nasa druzba (brez mene seveda), naj vas kozarcki v roki ne zavedejo, to niso prosjaci, samo zejni so bili :D

6 comments:

R4 said...

He he he ... zelo zanimiva interpretacija dogajanja ... in fiiineeeee fotke ;o).
Komaj cakam nadaljevanje!

pegaso said...

Fajn reportaža, z veseljem sem prebral do konca, pa še fajn fotke so.

Dan said...

Bravo, lepa reportaža, dobre fotke z dobrimi komentarji. Nadaljevanje je že razprodano?

Gregor Krašnja said...

Predzadnja in zadnja fotografija sta tema zase hehehe :)

Dobra reportaža

Gregor Harih said...

Dosti fotk, dosti izmed njih dobrih, nekaj odličnih! :)))

-Mihaaa- said...

hvala za komentarje in pohvale, fotk vem da je dosti, sam sej sm reku da jih je itak ogromno pa sm reku da jih bom dal malo vec gor, upam da ni blo preutrujajoce :)
lp
mihaaa