-warning/opozorilo-

All photographs are property of author of this blog and are protected by copyright. Any usage of photos must be approved by the author. - - - Vse fotografije na tej spletni strani so last avtorja. Vsakršna distribucija fotografij NI dovoljena brez privolitve avtorja (beri kontaktiraj avtorja).

Monday, December 8, 2008

..TjasA.

.


..za dosedanje razmere (mojega zadnjega leta) sledi ta objava prejsnji s svetlobno hitrostjo :oD. Torej, prejsnjo (zasnezeno) soboto sem se udelezil delavnice studijske in modne fotografije v organizaciji Matjaza Ocka in e-Fotografije.
Kot ponavadi na tovrstnih delavnicah je bilo tudi tukaj najprej nekaj teorije, nato predstavitev opreme in prakticni prikaz fotkanja cemur je sledilo individualno fotkanje.
Med nasimi pripravami je seveda v ozadju aktivno potekalo pripravljanje dveh modelk (Tjase in Monete). Tako Tjasa kot Moneta sta odlicno pozirali. Vecino fotk sem posnel s pilotkami in ne flesi med cakanjem na trigger, tako da so spodaj mesane fotke (pilotke oz. flashi). Za danes bom pokazal par fotk ki so nastale s Tjaso, naslednjic pa fotke z Moneto.
Kaksen (konstruktiven) komentar je seveda mocno zazeljen. Meni je najbolj vsec zadnja (najnizja) fotka.













9 comments:

Anonymous said...

hej!

ravnokar sem vidla tvojo fotko na e-foto pa ta link...
super ! meni pa osebno peta najboljsa....

lep pozdrav!

MojcaP

uros said...

druga.

Matjaž Očko said...

o! :) kak fajn :)
ne morem se odločit, katera fotka mi je najljubša, so mi pa obdelave svetovne... najbolj nore barve ima tretja, le beločnica je malce preveč bela...
komaj čakam še na drugo objavo :)
upam, da ti je bilo na delavnici všeč ;)

-Mihaaa- said...

hvala za komentarje ;) !

@matjaz: ce verjames ali ne sem sel na koncu belocnico malo temniti :d, me je tekom beljenja malo zaneslo zgleda, delavnica mi je bila vsec, vse je bilo na nivoju, tako predavanje, kakor tudi oprema, vizazistka in frizer ter seveda modeli (ceprav ce po pravici povem bi raje videl ce bi lahko s flesi malo dalj casa fotkal)

Elvis O. said...

Črno-bela je idealna, bravo za serijo fotografij.

Matjaž Očko said...

te čisto razumem; če bi bilo po moje, bi dal prožilec vsakemu za eno uro, ampak je to praktično neizvedljivo, vsaj v tem času ne; ko je na delavnici 15 ljudi, je cel cirkus ;)

Unknown said...

Mihec, kdaj bodo pa kksne nove fotke? :) Men je iz tele serije predtazadnja najbl vsec, dobre barvne kombinacije!

-Mihaaa- said...

Pozdravljena dr. Irena :)

hja kaj pa vem kdaj bojo kaksne nove fotke,.. ve mda stvar bolj stoji kot ne ampak preprosto ni casa,... se bom pa potrudil
lp

Anonymous said...

Zdravo, najprej bi rada pohvalila vaše fotografije. Ker se tudi sama ukvarjam ljubiteljsko s fotografijo, me zanima ali je možno natisniti kvalitetne fotografije na strani https://www.cewe.si/fotografije.html. Zanima me vaše profesionalno mnenje.

Hvala in lep pozdrav,

Milena