-warning/opozorilo-

All photographs are property of author of this blog and are protected by copyright. Any usage of photos must be approved by the author. - - - Vse fotografije na tej spletni strani so last avtorja. Vsakršna distribucija fotografij NI dovoljena brez privolitve avtorja (beri kontaktiraj avtorja).

Tuesday, August 18, 2009

..Objavljena reportazica v Oni...

.

..evo letos poleti sem rekel da bom poizkusil narediti eno mini reportazico,.. pa sem malo tematsko pofotkal, povprasal (si seveda zapisal zaradi mojih sitastih mozganov :D ) ter potem pred pisanjem za vsak slucaj vprasal ce casopis zanima,.. in obajva je tu.. taksna s tekstom in fotkami v moji osebi zame prva...  scani so spodaj...

LP ;)




10 comments:

Denis Zupan said...

Super zadeva! Torej zdaj si tudi ti "razdevičen", čestitke. ;)

Luka said...

Mi je ravno danes v oči padlo ko sem Ono listal... Kul fotke, teksta pa še nisem uspel prebrati...

Well done!

Jošt Franko said...

Čestitam!

Katarina Jazbec said...

Končno reportaža s kul fotkami v Oni:) Tud men so se dopadle že med jutranjim prebiranjem ...

-Mihaaa- said...

ja hvala... res lepo da je bila komu reportaza dejansko vsec, ce so bile zraven se fotke pase toliko bolj :)

lp

Gregor Krašnja said...

Čestitke Miha, sem bral v Oni :)

Franček said...

Dobro si povezal svoj smisel za izvirne fotke in svojo zvedavost ter vse pripravil tako, da imamo še ostali kaj od tvojega dopusta.
Čestitam!

-Mihaaa- said...

hvala :)

Anonymous said...

zelo intiresno, hvala

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.