-warning/opozorilo-

All photographs are property of author of this blog and are protected by copyright. Any usage of photos must be approved by the author. - - - Vse fotografije na tej spletni strani so last avtorja. Vsakršna distribucija fotografij NI dovoljena brez privolitve avtorja (beri kontaktiraj avtorja).

Thursday, April 26, 2007

Isola della ConA - 1. deL

(nasvet: nekateri thumbnail-i fotografij izpadejo na blogu nekam cudni, ob kliku na fotografijo se le ta odpre v vecji resoluciji in tudi artefakti izginejo)

evo..

prejsnjo nedeljo smo se trije fotografki odpravili zjutraj na izliv reke Soce v Italijo, ob izlivu reka tvori nekaksno delto, oz mocivrnato podrocje ki je seveda raj na zemlji za razno razne zivali, predvsem ptice, recimo da podobno kot nase Secoveljske soline, torej veliko zivali na kupu

poleg zacetnih izgubljalskih tezav smo prispeli, kupili karte ter sli v akcijo.. pred tem je bil seveda obvezen postanek v nasadu topolov



..ena izmed variant ki so nastale med topolcki



malo pred vhodom v park so me presenetili ti 2mm veliki mladi pajkci na kanti za smeti, tako da se nisem mogel upreti in sem hitro tele objektiv (ki je bil ze pripravljen za slikanje zivali na dalec v rezervatu) zamenjal z makrotom, obrocki in ring flashem, vendar pa je sam dogodek (sklanjanje nad kanto za smeti in slikanje na par cm), ceprav tudi mene, neprimerno bolj zabaval italjanske turistke pri sosednji mizi kakor tudi moja 2 fotografska soborca ki sta namesto pajkcev slikala "nad kanto zvijajocega vaskega posebneza" - mene :D



za tisti naravni park so znacilni tudi "divji" beli konji, vendar smo mi edine na katere smo naleteli videli v ogradah, mogoce so divji znotraj ograde, ali pa divji po srcu :D, sicer smo sli pozneje pesaciti proti koncu izliva (po neznanski vrocini) pa nismo naleteli na nobenega konja, samo kravice,.. slika sledi v drugem delu bloga o Isola del Cona)



..po drugi strani pa niti ni tako napacno da so bili konji v ogradi ker se je sem ter tja kaksen precej razburil,.. na koga je ta na sliki jezen mi se vedno ni jasno



kot receno, mocvirnat teren, tako da lokvanjev ko dre-- ..



.. seveda so bile tudi zelve, sicer precej manj ampak se jih je vseeno dalo najti, ta se je kar nekaj casa neustrasno soncila, njena prijateljica (ali prijatelj) pa je ze na zacetku panicno zbezal v vodo..



.. lokvanji brez zab tudi niso isti,.. zab je bilo, ce se izrazim po matematicno (kolikor se se spomnem) ce je bilo lokvanjev ko dre-- in je dre-- enak "n", potem je bilo zab n/2 , torej na vsakem drugem lokvanju je bila zaba..



.. belouska, videli smo jih bolj za vzorec , matematicno jih raje ne bom okarakteriziral, ta se je kar nekaj casa soncila.. cudno mi je bilo pa samo to da je bila v bazencku kjer je bilo v radiju 2m brez pretiravanja na lokvanjih vsaj 10 zab (tako da je bilo tistih ki jih nisem videl in tistih v vodi verjetno se 90) pa ni kaj prevec trzala, ker kolikor vem (pa da me ne bo kdo za besedo drzal, to se spomnem iz osnovne sole ne iz faxa) belouske sem pa tja pojejo tudi kaksno zabo.. no ta jih ni



cel cas (vec ali manj) so se okoli nas preganjali kacji pastirji, no ta dva sta preganjala en drugega :D
..ko sem ze pri mrcesu, kolikor rad slikam makro pa komarje sovrazim (enkrat sem se sicer zrtvoval za umetnost in parim pustil da so mi pili kri medtem ko sem jih jaz na roki slikal v akciji) ,.. in komarjev je bilo na tone, pa je bil to samo prvi del problema, drugi del so bile musice (ki jih je bilo spet matematicno povedano musice = komarji x 1000) in so se (predvsem proti koncu dneva) takoj ko si se ustavil nabrale okoli tebe v tisocih,.. pri tem je nastal problem saj je bilo ob uporabi flesa na posnetku ogromno pikic zaradi svetlobe odbite od music.. poleg tega je bila menjava objektiva brez musice v ohisju vredna skoraj nobelove nagrade.. aja repelent s katerim smo se prej malo pospricali (preventivno) seveda ni "delal"



ko smo sli sredi dneva proti avtu po sendvice smo zacopatili tega zelenca in se nad njim izzivljali (fotografsko, iz 2m)



po kosilu smo malo poslikali goske (?)



in njihov podmladek, na katerega so budno pazile




.. se nasa druzba (Saso, Dan in jaz), 3 fotografi ce tako recem "trying to look natural" :D (fotografi pac niso tako fotogrnicni kot njihove slike, sploh ce se na samosprozilec
slikajo)


tako to je za prvi del vse, drugi del sledi cez par dni..

1 comment:

OLKI said...

Bomba enih lepih slik, tekst pa prav Mihasto zabaven...


Mi je žal še pa še, da nisem šel zrav'n