-warning/opozorilo-

All photographs are property of author of this blog and are protected by copyright. Any usage of photos must be approved by the author. - - - Vse fotografije na tej spletni strani so last avtorja. Vsakršna distribucija fotografij NI dovoljena brez privolitve avtorja (beri kontaktiraj avtorja).

Tuesday, April 10, 2007

Foto blog scena

..ok

pri meni tukaj se vedno pojavlja vprasanje kako zaceti, .. tako kot ponavadi,.. tezko :) .

no ce malo bolj resno povem, mislim da sem se ze (pre)dolgo otepal foto blog scene in je ze skrajni cas da presedlam iz prebiranja blogov na "kreiranje" bloga...

.. ker je pa to fotoblog bom tukaj manj pisal in vec slikice lepil oz text bo po potrebi, po obcutku, tako kot pise v takih in drugacnih receptih.

aha se pojasnilo na zacetku, text v blogu bo pisan veckrat brez sumnikov, velikih crk, locil, po domace.. tako pac najraje pisem, upam da ne bo prevec motece..

no da otvorim sezono mojega blogarstva z par slikami (beri fotografijami) ki sem jih posnel danes na kolesarskem poligonu (ne vem ali je to bmx ali dirtjump poligon), na linhartovi za bezigradom..fantje so skakali mi2 z Danom pa slikala


komentarji so seveda zazeljeni.





ENG. (shorter) VERSION

..ok
so as always with me, the biggest problem is how to start things,.. and as usual the answer would be hard :)

a bit more seriously, i realized that i've been avoiding the blog scene for far too long and decided that it's time for me switching from just reading blogs to actually do one, and since this is a photo blog i'm gonna write less and let the pics talk instead

the text in blog will in most cases be written without capital letters, commas, dots etc. hope you won't mind

and about the pics, i made them yesterday evening on a dirtjump place in ljubljana (am not sure about this so don't take it as a fact, it might be a bmx place as far as i know)

so, i hope i'll manage to keep this blog going, and if you want me to keep writting the english version DO write it in the comments since this is just a test for me to see if english version is needed at all

best regards

m






















15 comments:

Unknown said...

Fajn slikce!! Pa upam, da ne bo to edini post... ;)

OLKI said...

Matr mi je ta tretja všeč...Huh za na zid!!!

Aja pa dobrodešel med blogerji ob upanju, da te objavljanje ne bo minilo.

eastok said...

No, tele fotke pa so res dobre. Če bi bila še miceno ostrina večja, bi bile pa perfektne. Mogoč bom še jaz kako prispeval:)

maja01 said...

Super so. Sploh druga mi je ful vsec.
Daj se kaj obesi gor ...
m.

Iztokx said...

ejla nov blogist

zelo dobre fotke. druga ti je pa svetska... pomoje dobis nagrado ce jo kam posljes hehe
lp plizzzz

CrniSC said...

Mihhaaaaa odliičnooo. Druga je ta bul. Kaj si pa omel za en objektiv?

-Mihaaa- said...

ja hvala vsem za komentarje,.. take spodbude rabmo,.. zdej bom pa res mogel pisat redno :)

stane to je ibla sigma 10-20, pa ce se malo poigras, seveda moras paziti da te kaksen bicikl v glavo ne zahakla, pa ce si dovolj nizko naredi distorzija kar zanimive efekte,.. na zalost jih je bilo nekaj ki so bile res dobre iz fokusa

lp
mihaaa

OLKI said...

Bukselj Olki ne zna štet!!!! Druga jasno reže tako hudo, da bi jo kar imel!!!

Unknown said...

Cestitam, Miha. Pricakujem se novih presenecenj, gotovo ti jih ne bo zmanjkalo.
Fr.

Lenart Senica said...

dobrodošel, majstore

R4 said...

Kulsko. Člouk bi se kr lotu tko akrobacij kot fotkanja ;oD.
Srečno Mihaaaaa

Pero said...

QL fotke, dobra svetloba (pri tistih ko je sonce tik pred zahodom). Ker(e) lens(e) si pa uporabu?

-Mihaaa- said...

@ pero: to je vse slikano s sigmo 10-20, predvsem se mi zdi fajn zaradi distorzijskih efektov pa tudi te stvari se dogajajo precej hitro in jih tezko ulovis v pravem trenutku recimo pri 5 fps so bile pri 4. fotki tehnicno 2 uporabne, ce pa se estetiko gledas, pogled, da ni v rit slikan :D ... pa 1 na vsake toliko (sem pa 1x prej probal z 18-70 pa je ze cela umoetnost da ga sploh noter dobis,.. no ce bi bil ne vem kolko stran bi ga ze ampak potem fotka precej drugace izpade)..
lp

Anonymous said...

Well written article.

-Mihaaa- said...

@emillia: thanx, sorry but the blog is in Slovene, except for the first post (since there was no feedback people that might want to read it in english, but you can still return every now and than and theck the pics out
br